Blog açma heyecanı ve mutluluğu :)


Merhaba arkadaşlar;

Şuan küçük yaştan itibaren mutfakla haşır neşir olan biri var bilgisayarın başında :) Annem çalışan bir bayan olduğu için abimi anneannem büyütmüş.Ben doğduktan sonra annem abimle zaman geçirememiş olmasının üzüntüsüyle iş hayatını bırakıp ev hanımı olma kimliğine bürünmüş :) Ama bu ev hanımlığı durumunu pekte fazla sürdürememiş.Ben takii ortabirinci sınıfa geçene kadar annem çalışmadı. Evde hep annemin yemek yapışını izler mutfakta elimden geldiğince anneme yardım ederdim. Annem iş hayatına tekrardan atıldıktan sonra abimle ben okuldan eve gelir ve tahmin edebileceğiniz üzere hep aç olurduk :)) bir süre (uzun bir süre) okuldan eve geldiğimizde akşam yemeğine kadar yumurtanın hergün farklı bir çeşitini (omlet, menemen vb.) yer karnımızı öyle doyururduk. Baktık ki böyle olmayacak sıkılmaya başladık ve ben mutfakla,yemeklerle ilk o zaman gerçek anlamda tanıştım.Yavaş yavaş yemek yapmaya baharatlar kullanmaya yeni lezzetler denemeye başladım. Mutfak tutkunu, yemek yapmaya ve yemek yemeğede aşık bir insan olarak bir blog açmak çok istiyordum. Bugüne kısmetmiş... :) Julie and julia filminde dendiği gibi 'gündüzleri iş kadını, akşamları ise yemek meraklısı' olarak günlerimi geçiriyorum.Ailemle yaşıyorum ve annem emekli oldu fakat evin mutfak kısmı benim himayemde bulunmakta.İşteyken daha akşam yapacağım yemekleri düşünüyor planlıyor eve gelir gelmez mutfağa geçip yemek yapmaya koyuluyorum.Bu hazzı ve mutluluğu anlatmam imkansız mutlaka şuan yazımı okuyanlardan benim gibi düşünüp yemek yapmaktan aynı hazzı alanlar vardır.Bu arada sadece yemek yapmak yeni tatlar denemek dışında çok iyide bir yiyiciyimdir :)) Herşeyin tadına bakarım yemek yapmaktan olduğu kadar yemektende çok büyük zevk alırım. Pazardan alış veriş yapmak ise en çok zevk aldığım iştir.(bir nevi hobide diyebiliriz buna). Çoğu bayan mağaza mağaza gezip kıyafet alış verişinden zevk alırken, ben ya mutfak için yeni mutfak araç gereçleri alır ya da pazara gider taze sebze, meyveler alırım. İnşallah artık burdan yaptığım,denediğim her yemeğin,tatlının fotoğraflarıyla birlikte tariflerini paylaşacağım. Sizlerde umarım denediğiniz tariflerimin üzerine beğenilerinizi yada eleştirilerinizi belirtirseniz sevinirim.

0 yorum :

Blogger Template by Clairvo