PEYNİRLİ GÖZLEME



















Peynirli,ıspanaklı,kıymalı,patatesli siz gözlemenizi nasıl istersiniz? Ben gözlemenin hiçbir çeşidine hayır diyemiyorum.Yufkayı ben hazır aldım.Market yufkalarını hiç beğenmiyorum ama mümkünse yufkacı'dan taze olarak temin etmeniz en güzeli.Eğer ince bir şekilde ben açabilirim diyorsanız o dahada güzel.Fakat vakti olmayanlar,çalışan bayanlar için hazır yufkadan yapılabilecek çok güzel bir lezzet.Malzeme olarak istediğiniz gibi yapabilirsiniz sizin zevkinize bağlı.Ben kolaylık olsun diye peynirli yaptım içine karabiber biraz tuz ve maydanoz koydum. Yufka'nin bütün kenarlarını en iyi yapıştırıcı görevi gören su ile ıslattım ve yukarıdaki resimlerde sırasıyla görüldüğü gibi katlayarak hazırladım.Düz bir tencereye biraz ayçiçek yağı ilave edip orta ateşte her iki tarafıda hafif kızarana kadar bekliyoruz.Servis süresi yaklaşık beş dakikadır. Sunumunuzu benim yaptığım gibi yapabilirsiniz yanınada maydanoz,domates ve biberli sos yaptım sizde deneyebilirsiniz.

0 yorum :

Blogger Template by Clairvo